5 oktober 2012

GRATTIS C.C. på födelsedagen

Idag är samma datom som den underbara serien Code Geass släpptes. Det betyder även också dagen då den mycket fina C.C. fyller år. Så grattis C.C. på födelsedagen. Vet inte vad som gjorde det, men när jag såg henne i introt första gången så knäppte det till för mig till henne. Och mina instinkter hade inte fel om henne heller.



Så eftersom älskar äta pizza så var jag förbi och köpte mer lite mer ost, för  det ser ut som hon alltid ha det på sina pizzor. Vi har tyvärr ingen Pizza Hut här så jag tog det som kändes närmast.


Sen avsluta vi det hela med en liten tårta. Valde princesstårta med marsipan på, för den gröna färgen skulle passa in mer med henne. Nu är det väl lite mys kväll med henne sen. Ännu en gång GRATTIS C.C. på födelsedagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar