19 november 2012

Softhouse-seal GRANDEE nya projekt

Godkväll alla
Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg, men jag ska väl göra en snabb nyhet. Jag har länge pratat om Zettai Oppai Sensou som Grandee har utvecklat. Jag har kört igenom Estraea route nu, och hon är... helt UNDERBAR som jag vill ha det. Det var mycket jag gillade med henne, men jag tyckte det var för lite scener där hon hade seme-rollen som jag ville. Men jag gillar henne fortfarande och hon har gett mig så mycket ny kärlek som jag vill ha. De andra karaktärerna ska jag ta och köra igenom senare tänkte jag.

Nu har GRANDEE släppt ut startsidan på deras nya spelprojekt. Vad kan det vara man undra. Vad det än är så ser jag framemot det som vanligt med deras spel. Vad för orsak sex kan de tänkas hitta på eller ge nu. Av första intryck på silhuetterna... så kommer det nog bli trevligt. Har redan pekat ut 3-4st som jag kommer ta en mycket närmare titt på. Hon till höger, sen tredje från höger. Hon från vänster och andra från vänster. (hoppas på någon form av oppai-loli på de två sista).

Vad det än är, så väntar jag otåligt nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar